Obchodné a reklamačné podmienky

 

Úvodné ustanovenia

Údaje uvedené na stránkach www.cistiacestrojeservis.sk nemusia byť aktuálne. Zmeny môžu nastať v názvoch, parametroch, vyobrazeniach, cene a aktuálnej ponuke tovaru. Za záväznú objednávku považujeme objednávku vo forme, ktorá obsahuje správne vyplnené údaje požadované pri objednávke. Hlavne ide o kontaktné údaje (meno a priezvisko, názov firmy, IČO, IČ DPH, adresa, telefónne číslo, email). Vami zadané osobné údaje neskladujeme ani neevidujeme!

Vykonanie platby

Platba za tovar môže byť realizovaná dohodou v hotovosti, dobierkou, bankovým prevodom na základe predfaktúry.

Doručenie tovaru

Doprava tovaru sa realizuje:

 

 

  1. Balíkom Geis Parcel SK s.r.o.
    Prevzatie zásielky – zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať s príslušným vodičom protokol o škode / reklamácií alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal – je predmetom dôkazového konania.

 

 

  • Cenu za dodanie balíka hradí kupujúci podľa ceníku 123servis s.r.o. Tovar, ktorý je na sklade sa expeduje každý pracovný deň. Objednávky zaslané cez víkend alebo cez dni pracovného pokoja budú vybavené v najbližší pracovný deň.

 

 

  • Osobný odber na prevádzke spoločnosti 123servis s.r.o.

 

 

  • Dohodou so spoločnosťou 123servis s.r.o.

 

 

Hneď, ako bude tovar k dispozícii, budete upovedomení emailom alebo telefonicky.

Vrátenie tovaru

Tovar je možné vrátiť len po predchádzajúcom dohovore s našimi predajcami. Tovar musí byť v pôvodnom obale kompletný, nepoškodený a nepoužívaný. Náklady spojené s vrátením tovaru hradí v plnej miere zákazník.

Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky zo strany zákazníka sa riadi Obchodným zákonníkom.
Zrušenie objednávky zo strany 123servis s.r.o.:
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak:
tovar sa už nevyrába, nedodáva alebo je už dlhší čas nedostupný
zmenila sa cena – v takomto prípade vás kontaktujeme a dohovoríme sa s vami na ďalšom postupe
zákazník nevyplnil všetky potrebné údaje pri objednávke
Reklamačný poriadok pre zákazníkov 123servis s.r.o.

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Spoločnosť 123servis s.r.o. (ďalej len „predávajúci“) týmto reklamačným poriadkom v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „zákazník“ alebo „kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.

1.2. Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

1.3. Tento reklamačný poriadok je v súlade s § 18 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom zákazníkovi v prevádzke 123servis s.r.o. a zároveň je zverejnený na internetovej stránke 123servis s.r.o. www.cistiacestrojeservis.sk

2. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU
2.1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim (§ 619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (§ 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka) 24 mesiacov pri predaji tovaru pre súkromnú potrebu (§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a 12 mesiacov pokiaľ je kupujúci podnikateľ a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť (§ 429 ods. 2 Obchodného zákonníka). Predávajúci predĺži 12 mesačnú záručnú dobu o ďalších 12 mesiacov v prípade ak Kupujúci je podnikateľ a tovar kupuje na podnikateľskú činnosť a najneskôr v posledný deň 12 mesačnej záručnej doby absolvuje servisnú prehliadku daného zariadenia v autorizovanom servise spoločnosti 123servis s.r.o. Záruka sa tak predlžuje na celkových 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dátumom prevzatia tovaru.
2.2. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, predávajúci však nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena (§619 Občianskeho zákonníka).

2.3. Pri použitých veciach (napr. predvádzací model) je záručná doba 12 mesiacov (§ 620 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

2.4. Vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu alebo v reklame môže predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej zákonom, pričom podmienky a rozsah tejto záruky určí v záručnom liste (§ 620 ods. 5 Občianskeho zákonníka).

2.5. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim (§ 621 Občianskeho zákonníka). Ak má kúpený tovar uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa jeho uvedenia do prevádzky, ak kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 týždňov od prevzatia tovaru a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť (§ 621 Občianskeho zákonníka).

2.6. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru (§ 627 Občianskeho zákonníka).

2.7. Práva zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (§ 626 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

2.8. Ak predávajúci pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar ako dar, je na zákazníkovi, či ponúkaný dar príjme. Dar však nie je predaným tovarom, preto predávajúci nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však predávajúci o prípadných vadách daru vie, je povinný na ne zákazníka pri ponuke daru upozorniť(§ 629 Občianskeho zákonníka). Ak má dar vady, na ktoré predávajúci zákazníka neupozornil, je zákazník oprávnený ho vrátiť (§ 629 Občianskeho zákonníka). Ak zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je zákazník povinný dar vrátiť predávajúcemu, všetko, čo podľa zmluvy dostal, t.j. aj tovar prijatý ako dar (§ 457 Občianskeho zákonníka v spojení s § 48 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

3. UPLATNENIE PRÁV ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY (REKLAMÁCIE)
3.1. Kupujúci si uplatňuje právo na opravu v prevádzkarni predávajúceho (§ 18 ods. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Ak je v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu (ďalej len „záručný servis“), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, kupujúci si uplatní právo na opravu v tomto záručnom servise (§ 625 Občianskeho zákonníka). Adresy a telefónne kontakty záručných servisov nájde kupujúci v záručnom liste.

3.2. Ostatné práva zo zodpovednosti za vady, t.j. právo na výmenu tovaru, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) a právo na primeranú zľavu si kupujúci uplatňuje na prevádzke predávajúceho.

3.3. Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo záručný servis je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní (§ 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (§ 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Túto povinnosť má aj záručný servis (§ 18 ods. 8 Zákona o ochrane spotrebiteľa).

3.4. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie (§ 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto potvrdením je kópia reklamačného protokolu.

3.5. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie (§ 18 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto písomným dokladom je kópia reklamačného protokolu s vyplnenou kolónkou vybavenie reklamácie, list obsahujúci písomné vyrozumenie o vybavení reklamácie alebo sms správa obsahujúca informáciu o vybavení reklamácie s písomným potvrdením o jej odoslaní.

4. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE

Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať s príslušným vodičom protokol o škode / reklamácií alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
Pri predkladaní tovaru na reklamáciu:
a) je potrebné predložiť doklad o kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázať, že tovar bol kúpený u predávajúceho 123servis s.r.o.
b) je potrebné, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu uvedené v záručnom liste (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalosťou, neporušené plomby atď.),
c) v prípade, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, je potrebné predložiť originál záručného listu.

5. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE
5.1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (§ 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

5.2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady (§ 622 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

5.3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (§ 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).

5.4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) (§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

5.5. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľnú vadu, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užívať (§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka). Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretíkrát po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.

5.6. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.

5.7. Ak predávajúci reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má rovnaké práva akoby išlo o neodstrániteľnú vadu (§ 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa), t.j. právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy).

5.8. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

5.9. Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

6.0. Kupujúci vždy a za každých podmienok znáša prepravné náklady spojené s reklamačným konaním v plnej výške.

VYHLÁSENIE O POUŽÍVANÍ

Vyhlásenie o používaní stránky www.cistiacestrojeservis.sk spoločnosti 123servis s.r.o.

UPOZORNENIE
Pred používaním tejto webovej lokality si pozorne prečítajte uvedené podmienky, nakoľko používaním tejto webovej lokality s nimi plne a bez výhrad súhlasíte.
Používanie webovej lokality patriacej spoločnosti 123servis s.r.o.
Spoločnosť 123servis s.r.o. umožňuje prezeranie a preberanie materiálov z tejto webovej lokality ale iba na osobné, nekomerčné použitie a pod podmienkou, že používateľ zachová neporušené všetky vyhlásenia o autorských právach a vlastníctve, ktoré sú uvedené v pôvodných materiáloch a všetkých kópiách týchto materiálov. Akékoľvek menenie, rozmnožovanie, verejné prezentovanie, vykonávanie, rozširovanie alebo iné používanie materiálov z tejto webovej lokality na verejné alebo komerčné účely je zakázané. Taktiež je zakázané používanie materiálov (vrátane ich častí) na ďalších webových lokalitách, alebo v iných sieťových počítačových prostrediach. Všetky materiály na tejto lokalite sú chránené autorským právom a akékoľvek neoprávnené používanie materiálov z tejto lokality môže byť porušením právnych predpisov o autorskom práve, ochranných známkach a iných právnych predpisov a nariadení. Pri porušení týchto nariadení máme právo okamžite zrušiť Vaše oprávnenie na našej web stránke a požadovať písomné prehlásenie o zničení predmetných materiálov. V závažnom prípade máme právo sa domáhať našich oprávnených finančných náhrad a iných finančných strát.
Všetky materiály a služby, ktoré poskytuje táto webová lokalita sa poskytujú tak, ako sú poskytnuté. Vyhradzujeme si právo odmietnuť akékoľvek nároky záruk vrátane záruky obchodovateľnosti, vhodnosti na konkrétny účel alebo neporušenia duševného vlastníctva. Spoločnosť 123servis s.r.o. neručí za akékoľvek nepresnosti a nedostatky v materiáloch a službách, ktoré sú poskytnuté na tejto web lokalite. Zároveň upozorňujeme, že materiály a služby poskytnuté na tejto web lokalite nemusia byť aktuálne a spoločnosť 123servis s.r.o. sa nezaväzuje ich udržiavať v aktuálnom stave.

Spoločnosť 123servis s.r.o., jej dodávatelia a tretie strany uvedené na tejto web lokalite nezodpovedajú za žiadne škody, ktoré vyplývajú z používania tejto web lokality a ďalších napojených web lokalít. Uvedené spoločnosti si vyhradzujú právo odmietnuť akékoľvek nároky na pokrytie škôd, ktoré vzniknú používateľom a ich partnerom vrátane ich tretích strán, pri používaní tejto web lokality. Zvlášť si spoločnosť 123servis s.r.o., jej dodávatelia a tretie strany uvedené na tejto lokalite, vyhradzujú právo odmietnuť nároky používateľov na pokrytie škôd vyplývajúcich zo strát ziskov, stratených dát alebo iných porušení obchodovania, ktoré im vznikli s používaním tejto webovej lokality. Toto právo zbavenia sa zodpovednosti si vyhradzuje spoločnosť 123servis s.r.o., jej dodávatelia a tretie strany uvedené na tejto lokalite i v prípade, že bola na možnosť škôd upozornená používateľom, jeho partnerom alebo inou treťou stranou. Používateľ hradí všetky náklady spojené s požiadavkami na opravu dát a ďalších súvisiacich zmien, ktoré nastanú z dôvodu použitia materiálov a služieb (i čiastkových) z tejto web lokality. Používateľ prechodom na webovú lokalitu, ktorá je napojená na túto web lokalitu preberá na seba všetky možné rizika a spoločnosť 123servis s.r.o. sa dištancuje od týchto rizík.

Spoločnosť 123servis s.r.o. môže ale nemusí kontrolovať všetky príspevky, ktoré sú uverejňované na tejto web lokalite a súčasne nenesie za ne žiadnu zodpovednosť v plnom rozsahu, či sa jedná o obsah, spôsob a formu komunikácie a to aj v prípade ochrany súkromia, ohovárania, dôvodov plynúcich z autorských práv, obscénností, vyhrážaní a iných nevhodných prejavov používateľov. Vyhradzuje si ale právo ktorýkoľvek príspevok odstrániť a v prípade porušovania týchto pravidiel zo strany registrovaného užívateľa úplne mu zablokovať prístup na túto lokalitu a tým mu znemožniť možnosť zverejnenia jeho názoru.

Všetky ochranné známky, ktoré sú použité a tejto web lokalite podliehajú príslušným zákonom a nariadeniam o ochranných známkach. Akékoľvek použitie ochranných známok z tejto lokality je zakázané. Vlastníkom jednotlivých ochranných známok sú príslušný vlastníci v danom štáte. Pre overenie si ochranných známok na území Slovenskej republiky použite web lokalitu www.upv.sk.

Spoločnosť 123servis s.r.o. môže kedykoľvek upraviť toto Vyhlásenie o používaní stránky bez predchádzajúcich upozornení.